søndag 17. oktober 2010

Intervju med LidoLido!


Navn:
Peder Losnegård

Artistnavn:
LidoLido

Hvilke årstall var du russ?
Er faktisk russ i år!

Skal du være på russebuss?
Kanskje, men ikke foreløbig!

Hvor lenge har du holdt på med musikk?
Siden jeg ble født. Begynte å spille trommer når jeg var 2, skrive låter
når jeg var ca. 9.

Hva var grunnen til at du startet?
Et voldsomt driv til å spille trommer. Fikk et plastikktrommesett til jul
av en snill onkel, som var begynnelsen på alt.

Hvilke gig er den feteste du har hatt?
Ooh, altfor mange.. Energimessig: Bittelite show på Torvastad. Størrelse:
Oppvarming for Snoop Dogg, kanskje?

Hvis du fikk være russ for 1 dag i 2011, hva ville du gjort?
I og med at jeg ER russ 2011, så skal jeg ha det supergøy pretty much hver
dag!

Hva er ditt beste tips til årets russ?

Ha det fett uten å få elendige karakterer!

Hva gjør du når dere ikke lager hits?
Sitter begravd i iPhonen.

Hva er dine favorittlåter, både til avslapping og fest!
Avslapning: Something About Us - Daft Punk eller Jajaja - Veronica Maggio.
Fest: Anyway - Ducksauce eller Oliver - Anita Skorgan.

Hvem er din favorittartist og favoritt dj?
Drake og Final.

Har du noen favoritt spillelister på spotify?
Egentlig ikke, samler mine egne favoritter i en liste, ellers bruker jeg
det lite.

Hvilke låt tror du blir årets russelåt i år?
Noe fra FIDO, forhåpentligvis. (superduoen til meg og Final)

Hva er tidenes feteste busslåt?
Reality Kings - LidoLido & Lars Rubix (#selvdigger)

Hvor lenge har du laget låter til russen?
Har faktisk låter til russen siden så tidlig som 8ende klasse, tror jeg.
Kun som produsent så klart!


1 kommentar: