søndag 4. oktober 2009

Midlertidig Premiere!

Neste helg skal jeg bevege meg vekk fra studentlivet i trygge lille Bø i Telemark og ut i den store verden for å utforske! Oslo står for tur og jeg har mye å se frem til. Hotellet er booka og planene er klare!

Fredag 9.Oktober smeller det villt på SIRKUS hvor to av Norges heftigste busser braker sammen for one night only ved å lage et hælvetez kalas for alle party-people i Oslo og omegn!! Vi håper så mange som mulig tar seg turen til SIRKUS denne kvelden for å se stekere og schmø damer slå seg løs i en heftig techno-tango som kommer til å vare hele kvelden ut.. med andre ord: vi legger til i havna di.

Dresscode:
Pent
CC: 150,-
Id: 18 år


Premieren på facebook!


Midlertidig på facebook!

Dette kommer til å ta av! Jeg tar turen, gjør du?!

I tillegg har jeg avtalt ett par intervjuer. Blant annet med bussene Premieren og Midlertidig og jentebussen fra Bærum, Punchline. I tillegg skal jeg møte Alexander Rykkinfella og sammen skal vi prøve å få satt i sammen en videosnutt med aktuelle ting som dere kan lese her på bloggen utover høsten!

På lørdag går turen til Herr Smaaland som er en dyktig musiker. Han spiller i bandet Lucky Stroke og har lagd en mengde russesanger. Sjekk mer ut på hjemmesiden hans, www.smaaland.net Her vil det også mest sansynlig bli litt videoblogging og mye moro!

Det kommer til å bli en deilig helg i hovedstaden og jeg gleder meg til å møte dere! Er dere klare for
et hælvetez kalas!?
Blogglisten

2 kommentarer: