søndag 18. oktober 2009

Intervju med Christian Flotvik fra Robinson!

Det har nå blitt vist 7 episoder av Robinson. Det er 9 deltakere igjen og en av dem er Christian Flotvik! Jeg har vært så heldig å få ett intervju med Christian hvor vi pratet litt om russetiden hans og litt diverse andre ting.

Navn:

Christian Flotvik
Alder:
23

Hvilke år var du russ?

2005
Hvor var du russ?
Sandefjord
Russeverv:
Festformann
Hadde du russebil eller buss? Navn på kjøretøy?
Hadde en gammel sykebil som vi kalte ”Overlegene”. Vi malte den blå, men gullpynt, bortsett fra et stort ”sykehuskors” i hvitt forran på bilen.
Tok du kongla?
Selvfølgelig, enhver russ med respekt for seg selv gjør det.
Hva var den festeste russeknuta du tok?
”Farg håret i den fargen du har på russebuksa”. Jeg hadde blå russebukse.
Ellers var jo russeknuten som havnet i media en gjenganger: ”Ha sex uten kondom.”
Hva husker du best fra russetiden?
Husker egentlig ikke så mye, men husker jeg våknet 100 meter unna huset mitt inntil en strømboks, og det viste seg at jeg ble sluppet av 50 meter unna kvelden før.
Ellers fikk jeg jo tidenes morsomste bot. På vei til Tusenfryd måtte jeg nemlig veldig tisse, problemet var at vi satt i en bil inneklemt i en kø som beveget seg sakte men sikkert fremover, så jeg fant ut at det smarteste var å pisse ut av vinduet i fart på E18 ved Bærum. Endte selvfølgelig med at jeg tisset på privatbilen til en politimann. 5000 kroner i bot, og den lyder ca. Sånn her:
”Christian Flotvik, født 03.09.86, urinerte ut av en bil i fart på E18, X. mai, og tillegges derfor 5000,- kroner i bot”
Hvilke russetreff var du på ?
Tusenfryd (1 dag), Skjellvika (1 dag, et Sandefjordtreff JEG arrangerte med ca 1000 russ), Kongeparken (3 dager)
Favorittsang under russetiden:
Cool James & Black Teacher - Dr. Feelgood (For en totalt jævlig sang egentlig, men sånn er det! Bedre enn Botten Anna hvertfall). Gikk også en del i E-rotic under russetiden!
Russesang 2005 var ”From paris to berlin”
Favorittsang nå:
Sexy Bitch
Beste utesteder i Oslo:
Solli Plass generelt for 20+, 18-19 aner jeg egentlig ikke, Sirkus kanskje?
Favorittfilm:
Troja med Brad Pitt, den er det bare å sette på om du skal ha ”filmkveld” med en dame, da blir det rent bord!
Favorittsitat:
Mitt eget faktisk: Bedre å bli hatet av 90%, og elsket av 10%, enn at 100% syns du er OK.
Tips til de som skal være russ i år:
1. Du er bare russ én gang, det motsatte kjønn kommer aldri til å vise seg billigere, utnytt det for alt det er verdt!
2. Bruk alle pengene dine, etter russetiden kommer du til å sitte igjen med en følelse av at du kunne ha hatt det morsommere om du sitter der med penger igjen. Dette har jeg selvsagt ikke erfart selv, men kan tenke meg det!
3. Ta ALLE knutene, jeg tok ca 60 av 100, og angrer den dag i dag at jeg ikke tok hele bunten.
4. Ikke tenk på karakterene, de kommer du til å måtte rette opp om noen år uansett!
5. Mer har jeg rett og slett ikke å komme med, men ser bedre ut med 5 tips.



Vil du lese mer om Christian Flotvik? Ta en tur innom bloggen hans!
Blogglisten

7 kommentarer:

  1. Fy faen for en premieidiot! Håper ingen ser opp til den forvokste fjortisen der.

    SvarSlett
  2. Jævla idiot.

    Basert på tilbakemeldingene her er du mislikt av 100 %; altså funker ikke livsmottoet ditt i praksis.

    SvarSlett
  3. Hva er det som er fjortiss med det han skrev? Men bare fortsett å kritiser folk på internett.. nerder

    SvarSlett
  4. TAPER PAPPA GUTT!!!

    SvarSlett
  5. Fyfaen for en legende.. hører han skal være med på Paradise i år

    SvarSlett
  6. Serr.. sjukt fett, savner de lange lokkene hans på tv

    SvarSlett