søndag 6. september 2009

Tid for valg av Russens Hovedstyre (Oslo/Akershus)

I morgen, mandag 7.september starter valget, og dere kan bruke deres stemme for å bestemme hvem som skal bli president for årets russestyre (Oslo/Akershus)

I de to siste blogginnleggene har jeg presentert 12 av kandidatene. Nå kommer de 4 siste av de 16 kandidatene som har lyst til å bli president!

Charlotte Berg Jespersen SEND <VALG 201> till 2223

Om kandidaten:
Er en blid og hyggelig jente som går på Bjørnholt vgs. På fritiden liker jeg og slappe av men venner og ta livet som det kommer.
Hvorfor burde DU stemme på meg:
Fordi jeg har vært med å fikse en del fester og samlinger før, så vet litt hvordan det fungerer! Og vil at alle som er russ i 2010 skal ha den beste russetiden som de aldri vil glemme!
Valgløfte:
Alle som stemmer på meg skal få en kasse øl under russetiden! Om dere ikke drikker alkohol, kan dere få en kasse med brus!

Synne Hoffmann Wendelborg SEND <VALG 221> till 2223

Om kandidaten:
Jeg har utrolig mye latter og morsomheter å tilføye sosialt, men har også mine seriøse sider. Er glad i å feste og ha det gøy, men liker også å ha følelsen av å ha ”utrettet” noe. Og kommer til å gjøre alt for å få igjennom alle mine og medrussens forslag.
Hvorfor burde DU stemme meg:
Du bør stemme på meg fordi jeg er her for DERE. Mitt mål som russepresident vil være at alle skal bli hørt, alle skal være med og alle skal ha det ekstremt gøy! For å få til en russetid blir det mange timer med samarbeid og organisering, opp og nedturer, men det er noe jeg er villig til for å gjøre det uforglemmelig!
Valgløfte:
Sikkerhet – Russetiden handler om å feire, men også om at alle skal føle seg trygge. La oss ha det gøy, og vite at det både på treff og utenfor er vakthold som sørger for at ting går som det skal.

Anders Holm SEND <VALG 222> till 2223

Om kandidaten:
Utadvendt, beslutsom og arbeidsvillig
Hvorfor burde DU stemme på meg:
Fordi jeg har det som skal til for å være en god leder og en god representant for russen. Jeg brenner for russetiden og kommer til å gjøre alt for at dette skal bli den beste russetida noensinne.
Valgløfte:
Garanterer å gjøre alt jeg kan for at du skal få en fest du aldri vil glemme, enten du kjører russebuss, van eller er gående!

Kathrine Aune SEND <VALG 223> till 2223

Om kandidaten:
Hei! Mitt navn er Kathrine og jeg er 18 år gammel. Fritiden min går hovedsaklig til å være med venner, jobbe og ha det gøy. Jeg er altså en livsglad jente, som elsker å få kunne planlegge og organisere ting. Hittil har jeg vært revysjef på Dønski ett år, noe jeg gjentar i år, ved siden av president tittelen på dønski. Med dette som bakgrunn vil jeg med sikre ord si at jeg er flink til å stå på for de tingene som er viktig, og jobber hardt for å få gjennom de ønskene både andre og jeg selv har. Sist, men ikke minst: JEG ER GIRA PÅ RUSSETIDEN!!
Hvorfor burde DU stemme på meg:
Du burde stemme på meg fordi jeg kommer til å gjøre så godt jeg kan for å høre på dine ønsker som enkeltperson, og prøve så hardt jeg kan for å få dette til før russetiden. (Såsant det ikke er stokk umulig selvfølgelig.) Mine øyne og ører er altså åpne for ønsker og forslag fra alle! Jeg vet at hvert fall de fleste av dere har skyhøye forventninger til russetiden, ogderfor skal jeg prøve så godt jeg kan på å stå opp til disse forventningene, OM IKKE Å GJØRE RUSSETIDEN ENDA BEDRE!
Valgløfte:
Mitt første løfte, som jeg kan garantere hver enkelt av dere, er at jeg skal jobbe hardt for at russetiden i 2010 skal bli den SYKESTE hittil. På tross av hvor syk OG gammel denne tradisjonen er, så skal 2010 bli det villeste året!

Valget er ditt!

Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar