fredag 4. september 2009

Tid for valg av Russens Hovedstyre (Oslo/Akershus)

Da nærmer det seg valg av Russens Hovedstyre (Oslo/Akershus) med stormskritt! Det har kommet inn mange gode kandidater og fra og med mandag 7.september ligger skjebnen i deres hender!

Er du en av de som tror at din stemme ikke har noe å si? Da må du tro om igjen. Russevalgene pleier å være veldig jevne, og det kan være nettopp din stemme, eller at du ikke stemmer som er avgjørende! Så ta frem mobilen, gå inn på biip.no eller hva du måtte ønske. Bruk 2 minutter av din dyrebare tid og send inn din stemme! Det koster kun 1 krone per melding, og sender du fra biip.no er det jo gratis!

For ett par dager siden skr
eiv jeg ett innlegg om en jente som ønsket å stille som president. Det kom mange kommentarer, og de fleste negative. Innlegget var kanskje litt feil formulert fra min side. Det kunne virke som om jeg bare skulle skrive om henne, men det var ikke planen. Dette er en blogg for alle, og jeg skiver om alt og alle og prøver ikke å favorisere noen eller noe som helst. Men her kommer hvertfall ett innlegg hvor jeg presenterer 6 kanditater til presidentvervet. Det vil komme fler i morgen og på søndag. Hvis jeg tar alle på en gang vil det blir ett evig langt innlegg som blir altfor kjedelig å lese. Men her kommer hvertfall 6 kanditater!

Line Aasen SEND <VALG 228>
til 2223

Om kandidaten:
Jeg er en GIIIIRA jente på 18år som gleder seg viiiilt til russetid. Jeg er på en Nesbru buss og har rollen som Bussjef, trives veldig godt og gjør alt jeg kan for å gjøre russetiden best mulig for alle på bussen. Jeg er arbeidsom, organisert, effektiv og ikke minst BLID =)
Hvorfor burde DU
stemme på meg:
Du burde stemme på
meg, fordi jeg kommer til å sørge for at russetiden 2010 blir tidenes russetiden. Jeg lover å gjøre mitt beste får at russens ønsker blir gjennomført og gjøre denne russefeiring rik på begivenheter som dere aldri vil glemme!
Valgløfte:

Jeg kommer til å jobbe hardt med å få gjennom russens artistønsker og gjøre treffene uforglemmelig.

Kristoffer Gustavsen SEND <VALG 212> til 2223

Om kandidaten:
Jeg er Kristoffer. Går på Handelsgym og bor på Grefsen. Jeg er aktiv i Oslo Høyre, og har erfaring med å innkalle til møter, og holde møter. Jeg er på en Handelsgymbuss, og gleder meg til russetiden!
Hvorfor burde DU stemme på meg:
Jeg er villig til å jobbe for at vi skal få den beste og sikreste russetiden som noen gang har vært 2010 er året! Vi vil naturligvis møte motgang som medgang, men vi skal klare det, og stå igjen med et resultat vi kan være stolte av og huske for alltid.
Valgløfte:
At 2010 blir tidenes russefeiring!

Hanne Haaseth SEND <VALG 215> til 2223

Om kandidaten:
Jeg heter Hanne, er 18 år og kommer fra Asker. Jeg er ei glad, positiv og utadvent jente som går sisteåret på Rud vgs. Jeg er ansvarsfull og er opptatt av at russe feiringen i år 2010 skal bli den beste noensinne. Jeg er også opptatt av å forbedre russens rykte rundt om i landet.
Hvorfor burde DU stemme på meg:
Fordi jeg mener at jeg er den personen som trengs for å lage den beste russefeiringa i historien. Jeg står på 100 % for å nå målene mine! Jeg skal jobbe hardt for å lage de feteste arrangementene og også få media til å se på russen med andre øyne enn de gjør nå. Jeg vil også jobbe hardt for minne resten av norge på hvorfor vi elsker russen og at det er en tradisjon vi ikke kan avskaffe.
Valgløfte:
Lage den beste russefeiringa noensinne

Cecilie Tobiasson SEND <VALG 160> til 2223

Om kandidaten:
Jeg er en 18 år gammel jente med mye futt i. Elsker å feste og lage party. Jeg gjør ikke så alt for mye på fritiden. Jeg trener, er med venner og sånne ting.
Hvorfor burde DU stemme på meg:
Ja, som sagt så elsker jeg og fest og lage party. Er ikke redd for å drite meg ut og liker at andre har det best mulig. Jeg er pålitlig og står for det jeg gjør og sier.
Valgløfte:
Jeg vil love alle at de kommer til å få en russetid de aldri vil glemme. Party på Tryvan, Stavanger og Lillehammer som kommer til å bli bedre enn alle år før og som kommer.

Steven William SEND <VALG 163> til 2223

Om kandidaten:
En utadvendt person som elsker fest og moro! Liker å ta i et tak for at alle skal ha det best mulig, men passer jo også på at det ikke blir for seriøst! Vil gjerne bidra med så mye som mulig til en syk russetid! Smiler alltid og gjør det som må til for at ting skal bli bra.
Hvorfor burde DU stemme på meg:
Fordi jeg garanterer at jeg vil være den beste russepresidenten. Enkelt og greit, jeg gjør som folket vil og jeg kommer til å legge dobbelt så mye i det som hvem som helst andre ville gjort.
Valgløfte:
Alle skal ha det sykt heftig!

Kristoffer Trudvang SEND <VALG 144> til 2223

Om kandidaten:
Jeg er en gutt på 18 år. Jeg går på lørenskog idrettslinja. Jeg liker å være med venner og elsker en god fest. Jeg har drevet med håndball og kickboxing i flere år. Jeg er en veldig sosial person som liker å feste.
Hvorfor burde DU stemme på meg:
Fordi jeg kommer til å gjøre alt hva jeg kan, for at russen skal ha det så kult som mulig. Jeg er veldig god til å sammarbeide og er en god lagspiller. Jeg er veldig god til å motivere og engasjere andre til å gjøre en god jobb. Samtidig prioriterer jeg det sosiale veldig høyt. Jeg er veldig opptatt av at det sosiale skal fungere veldig bra.
Valgløfte:
Høre på hva russen vil og ikke noen andre, det er russen som skal bli hørt. Det er vår tid så det er vi som skal besteme hvordan tiden skal bli.



Valget er ditt!

Blogglisten

1 kommentar:

  1. Tatt med alle bortsett fra den ene svarte som stiller haha:P

    SvarSlett