mandag 25. mai 2009

Råd for russ dei kommande år!


I dag kommer det en artikkel skrevet av en som var RUSS 09. Hun er nettopp ferdig med russetiden og har satt seg ned å skrevet ett innlegg for å gi tips til dere som er RUSS-2010! Hun heter Marionn Aas Wie. Hun er 18 år og kommer fra Førde. Håper dere som russ får litt nytte av denne artikkelen, og i tiden fremover vil det komme flere artikler skrevet av RUSS 09. Var du russ i år og har lyst til å dele dine tanker og gi tips til Russ-2010? Send meg en mail så skal vi se hva vi kan få til!

Som den erfarne russen eg er (haha) har eg eit par råd til dei som er RUSS neste år og i åra som kjem. Det å vere russ kan bare beskrivast som fantastisk. Frihet. Du kan gjere ka faen du vil når du har på deg den buksa (iallefall nesten). Det å springe med vanngevær inn på ein anna skule, som ta svartrussen er lov. Det å sprute ned førsteklassingane på skulen er lov, eller om du foretrekker kokosbolle i håret, er det og lov. Det å vere russ er rett og slett elskbart og no når russetida er slutt sitte eg igjen med gode minner som ikkje skal forsvinne før eg dør. Håpa eg. Men tilbake til mine gode råd:

1. RUSSEBIL.
Det å investere i ein russebil er det smartaste eg har gjort. Saman med 7 fantastiske jenter bestemte vi oss for å kjøpe bilen som blei "FESTISBESTIS". Det er rart, men no i ettertid sitte eg igjen med sterke følelsa for den bilen, og det er rart. Sterke følelsa for ein bil. Du som ikkje har vert russ vil vell kanskje finne det litt rart, men når du oppleve så mangen gode minne i ein bil på så kort tid, så kjem følelsane. Så eg råda alle sammen til å invistere i ein fantastisk bil. "INGEN FEST UTEN; FESTISBESTIS!"

2. LANDSTREFFET I STAVANGER.
I mars fekk eg og sjølvaste Annie-G tilbud om å kjøpe biletta til Kongeparken, altså landstreffet i Stavanger. Det er iallefall ingenting eg angra på. Her snakka vi 10 000 dritings russ som bare vil ha det gøy og storkose seg. Været var ikkje på solsida, men vi greide oss fint sjølv om at vi sov i telt. Det som iallefall er sikkert er at det er minner for livet. Som Benny Bennasi sa i eit intervju etter konserten han hadde i bussringane ; " i've been to many crayzy gigs in LA, but i've never done anything like this. playing on a BUS and crazy drunk people jumping and blowing their whistle. Norwegian russ is going wild!" Heile landstreffet kan beskrivast som fantastisk, kun fordi det var det. Eg anbefale ALLE å reise dit. Helst med en stor gjeng med folk fra skulen din. LØP OG KJØP.

3. FANTASTISKE FOLK.
Eg var så heldig å få feire russetida mi med dei fantastiske vennane mine. Dei er heilt utrulig gode og eg er så glad for at eg fekk feire russetida med akuratt DEI. Den 18 Mai kan eg innrømme at tårene trilla ned over kinnet fordi eg sørga over at russetida var over. Det er ikkje lenger greit å drikke seg dritings på ein mandag, tirsdag, onsdag, torsdag, fredag, lørdag og søndag. Og det fantastiske samholdet du har fått med alle under alle dei koslige grill-stundene og alle dei fantastiske festane er ikkje lenger der. Det å sjå fram til russetreffa er heller ingenting å sjå fram til.

4. MUSIKKEN.
Eg er ikkje personen som elska festmusikk, og det er ikkje det eg høyre på til vanlig. Men når russebuksa er på, gløym alt som heite personlig smak, drikk deg full og bare dans med. Gammal musikk, donk-donk musikk, barnemusikk, allsang og kva du enn vil høyre, alt er bare fantastisk.

Eg bare anbefala alle å bare begynne å spare penga no med ein gang. Russetida kosta. Drikke, mat og det er alltid ein småting eller to du bare MÅ ha. Men det å spare er verdt det. For å få mest mulig ut av russetida er viktig, for du er bare russ ein gang, og det er minne du tar med deg gjennom alt. No, når alt er slutt kan eg sitte og bare sjå på bilde og le sånn at grine, kun fordi minnene er så gode.

Eg elska bilen FESTISBESTIS.
Eg elska gjengen som var med i FESTISBESTIS.
Eg elska gjengen i THE WHO GIVES A FUCK TRUCK.
Eg elska RUSSETID.
Blogglisten

1 kommentar:

  1. Fantastisk bra. Stolt over Marionn.

    Mvh Juklis, eineståande medlem i Festisbestis;)

    SvarSlett